Повишена гъвкавост на гумата за по-добър контакт с повърхността.
СУПЕР КОРДА В КОНСТРУКЦИЯТА С ВИСОКА ЯКОСТ (HTSPC)
ПО-ДОБРО ЦЯЛОСТНО УПРАВЛЕНИЕ
Материалът на стоманената корда е направен от индивидуално изолирани с каучук вътрешни нишки с висока топлопроводимост, за да се подобри преносът на топлина и да се намали рискът от скъсване. Характеристиките насърчават стабилност при висока скорост, сцепление, абсорбция и издръжливост..
ЕДЕНИЧЕН СПИРАЛЕН КОЛАН
РАБОТИ ПО-ХЛАДНО, ПОВЕЧЕ СТАБИЛНОСТ
Леки и издръжливи корди, увити около обиколката на гумата, за да осигурят гладко усещане за сцепление. Това допринася за висока производителност с намаляване на теглото, подобряване на сцеплението, стабилност при въртене, производителност при висока скорост и ефект на затихване.
3-СЛОЙНА СМЕС
Усъвършенстваната технология на Bridgestone за 3-слойна смес за вашата предна гума. Двойната смес е твърда в центъра на протектора, за да ви осигури стабилност при силно спиране, линейно управление и голям пробег. На раменете сместа е мека и лепкава за максимално сцепление в завои ... точно до пълен ъгъл на наклон.
ВЪНШНА И ВЪТРЕШНА СМЕС В КОНСТРУКЦИЯТА НА ГУМАТА
Произхождаща от разработката на Bridgestone за MotoGP, меката външна смес (Cap) ви осигурява високо ниво на сцепление. Междувременно вътрешната (базова) смес е по-твърда, осигурявайки оптимална твърдост на гумата. Но дори когато протекторът се износва, по-твърдата базова смес не е изложена на пътя - така че няма да имате моменти със загуба на сцепление!
SILICA RICH EX ЗА ПРЕДНАТА ГУМА
ПО-УВЕРЕНО СЦЕПЛЕНИЕ НА ПРЕДНАТА ГУМА
Ефективността при мокри условия е подобрена чрез значително увеличаване на количеството силициев диоксид в сравнение с конвенционалната SILICA RICH.
RC ПОЛИМЕР
ПО-УВЕРЕН КОНТАКТ С ПЪТЯ
RC ПОЛИМЕР технологията оптимизира разпределението на силициев диоксид в каучуковата смес и подобрява гъвкавостта на протектора, позволявайки по-добър контакт с пътната настилка както при горещи, така и при студени условия. Намаляването на молекулярното триене също подобрява съпротивлението при търкаляне, като по този начин увеличава икономията на гориво
ПО-СИЛНО СЦЕПЛЕНИЕ, ПО-ГОЛЯМ ПРОБЕГ
NanoPro-Tech&trade на Bridgestone; технологията оптимизира работата на гумата на молекулярно ниво. Това помага за намаляване на триенето, топлината и деформацията на протектора по време на въртене на гумата, което води до по-добро сцепление на протектора и по-дълъг живот на износване.
SILICA RICH ЗА ЗАДНАТА ГУМА
ПО-СИЛНО СЦЕПЛЕНИЕ НА МОКРО И СТУДЕНО
Сместа Silica Rich осигурява добро сцепление при ниски температурни условия в ранния етап на каране и показва отлично представяне на мокра настилка.
3 СЛОЙНА СМЕС (3LC) + CAP & BASE
3LC осигурява пробег на централния протектор и сцепление на раменете, докато долният капачен и основен слой подобрява твърдостта на протектора за по-добро сцепление, абсорбиране на удари и представяне при всякакви метеорологични условия.
Повишена гъвкавост на гумата за по-добър контакт с повърхността.
Подобрено оттичане на водата с баланс между деформация и твърдост поради увеличеното съотношение море/суша в областта на раменете.
По-голяма тяга на наклон, генерирана от по-голямо контактно петно.
По-голямо сцепление и по-малка площ на хлъзгане за подобрено сцепление при мокри завои и реакция при управление на сухо.
Без компромис на доказания и изключителен живот на износване на предшественика на T31.