Battlax-t31

ТУРИЗЪМ/ЕКСКУРЗИЯ МОТОЦИКЛЕТНА ГУМА
alt text
Провлачете за да завъртите тази гума

Battlax-t31

ТУРИЗЪМ/ЕКСКУРЗИЯ МОТОЦИКЛЕТНА ГУМА
Провлачете за да завъртите тази гума
  • Усещане за контакт и feedback
  • Ефективност на сцепление на мокра настилка
  • Спортно отношение
  • Разнообразие от спецификации

 

Прочетете повече Прочетете по-малко

Свалете Battlax-t31 Таблицата с размери на гумите

Свалете таблицата с размери на гуми T31e

Технологии

СУПЕР КОРДА В КОНСТРУКЦИЯТА С ВИСОКА ЯКОСТ (HTSPC)

ПО-ДОБРО ЦЯЛОСТНО УПРАВЛЕНИЕ

 

Материалът на стоманената корда е направен от индивидуално изолирани с каучук вътрешни нишки с висока топлопроводимост, за да се подобри преносът на топлина и да се намали рискът от скъсване. Характеристиките насърчават стабилност при висока скорост, сцепление, абсорбция и издръжливост..

ЕДЕНИЧЕН СПИРАЛЕН КОЛАН

РАБОТИ ПО-ХЛАДНО, ПОВЕЧЕ СТАБИЛНОСТ

Леки и издръжливи корди, увити около обиколката на гумата, за да осигурят гладко усещане за сцепление. Това допринася за висока производителност с намаляване на теглото, подобряване на сцеплението, стабилност при въртене, производителност при висока скорост и ефект на затихване.

3LC

3-СЛОЙНА СМЕС

Усъвършенстваната технология на Bridgestone за 3-слойна смес за вашата предна гума. Двойната смес е твърда в центъра на протектора, за да ви осигури стабилност при силно спиране, линейно управление и голям пробег. На раменете сместа е мека и лепкава за максимално сцепление в завои ... точно до пълен ъгъл на наклон.

ВЪНШНА И ВЪТРЕШНА СМЕС В КОНСТРУКЦИЯТА НА ГУМАТА

Произхождаща от разработката на Bridgestone за MotoGP, меката външна смес (Cap) ви осигурява високо ниво на сцепление. Междувременно вътрешната (базова) смес е по-твърда, осигурявайки оптимална твърдост на гумата. Но дори когато протекторът се износва, по-твърдата базова смес не е изложена на пътя - така че няма да имате моменти със загуба на сцепление!

SILICA RICH EX ЗА ПРЕДНАТА ГУМА

ПО-УВЕРЕНО СЦЕПЛЕНИЕ НА ПРЕДНАТА ГУМА

 

Ефективността при мокри условия е подобрена чрез значително увеличаване на количеството силициев диоксид в сравнение с конвенционалната SILICA RICH.

RC ПОЛИМЕР

ПО-УВЕРЕН КОНТАКТ С ПЪТЯ

 

RC ПОЛИМЕР технологията оптимизира разпределението на силициев диоксид в каучуковата смес и подобрява гъвкавостта на протектора, позволявайки по-добър контакт с пътната настилка както при горещи, така и при студени условия. Намаляването на молекулярното триене също подобрява съпротивлението при търкаляне, като по този начин увеличава икономията на гориво

NANOPRO-TECH™

ПО-СИЛНО СЦЕПЛЕНИЕ, ПО-ГОЛЯМ ПРОБЕГ

NanoPro-Tech&trade на Bridgestone; технологията оптимизира работата на гумата на молекулярно ниво. Това помага за намаляване на триенето, топлината и деформацията на протектора по време на въртене на гумата, което води до по-добро сцепление на протектора и по-дълъг живот на износване.

SILICA RICH ЗА ЗАДНАТА ГУМА

ПО-СИЛНО СЦЕПЛЕНИЕ НА МОКРО И СТУДЕНО

 

Сместа Silica Rich осигурява добро сцепление при ниски температурни условия в ранния етап на каране и показва отлично представяне на мокра настилка.

3 СЛОЙНА СМЕС (3LC) + CAP & BASE

3LC осигурява пробег на централния протектор и сцепление на раменете, докато долният капачен и основен слой подобрява твърдостта на протектора за по-добро сцепление, абсорбиране на удари и представяне при всякакви метеорологични условия.

Предимства и функции

Bridgestone Battlax T31

Повишена гъвкавост на гумата за по-добър контакт с повърхността.

Bridgestone Battlax T31

Подобрено оттичане на водата с баланс между деформация и твърдост поради увеличеното съотношение море/суша в областта на раменете.

Bridgestone Battlax T31

По-голяма тяга на наклон, генерирана от по-голямо контактно петно.

Bridgestone Battlax T31

По-голямо сцепление и по-малка площ на хлъзгане за подобрено сцепление при мокри завои и реакция при управление на сухо.

Bridgestone Battlax T31

Без компромис на доказания и изключителен живот на износване на предшественика на T31.