Управление с мотоциклетни гуми при студено време
Всички гуми имат температура на „стъклен преход/встъкляване“. Това е моментът, когато гумата на протектора започва да се превръща в пластично състояние при студени метеорологични условия. В пластично състояние гумата става крехка и може лесно да се напука при леко натоварване. Колкото по-ниска е температурата на встъкляване, толкова по-устойчиво е съединението на ниски температури. Следователно зимните гуми имат много ниска температура на встъкляване, тъй като трябва да работят при екстремни студени условия в сравнение с летните гуми. За състезателни гуми, които обикновено работят при високи температури, температурата на встъкляване на сместа на протектора не е толкова ниска, така че те са много податливи на напукване при студени условия на околната среда.
Когато боравите с чисто нови гуми за състезателни мотоциклети при ниски температури (реф: под нулата), важно е да боравите с продукта внимателно и да избягвате удари, когато е възможно. Избягването на удари със земята при разтоварване или преместване на гуми от едно място на друго ще помогне за предотвратяване на проблеми с напукване от „встъкляване“.
Разработени нови мотоциклетни гуми
Бъдете внимателни, когато карате с нови гуми. Препоръчваме ви да карате бавно и внимателно през първите 60 мили / 100 км, докато свикнете с работата на вашите нови гуми в единство с вашия мотоциклет. Препоръчваме да избягвате екстремни маневри, включително внезапно ускоряване, максимално спиране и рязък завой, докато не свикнете с работата на вашите гуми в единство с вашия мотоциклет."