Шарка с 3D краища на каналите, оптимизирано оформление на каналите и рамене, проектирани за стабилност и управление с постоянно високо сцепление.
СУПЕР КОРДА В КОНСТРУКЦИЯТА С ВИСОКА ЯКОСТ (HTSPC)
ПО-ДОБРО ЦЯЛОСТНО УПРАВЛЕНИЕ
Материалът на стоманената корда е направен от индивидуално изолирани с каучук вътрешни нишки с висока топлопроводимост, за да се подобри преносът на топлина и да се намали рискът от скъсване. Характеристиките насърчават стабилност при висока скорост, сцепление, абсорбция и издръжливост..
ЕДЕНИЧЕН СПИРАЛЕН КОЛАН
РАБОТИ ПО-ХЛАДНО, ПОВЕЧЕ СТАБИЛНОСТ
Леки и издръжливи корди, увити около обиколката на гумата, за да осигурят гладко усещане за сцепление. Това допринася за висока производителност с намаляване на теглото, подобряване на сцеплението, стабилност при въртене, производителност при висока скорост и ефект на затихване.
3-СЛОЙНА СМЕС
Усъвършенстваната технология на Bridgestone за 3-слойна смес за вашата предна гума. Двойната смес е твърда в центъра на протектора, за да ви осигури стабилност при силно спиране, линейно управление и голям пробег. На раменете сместа е мека и лепкава за максимално сцепление в завои ... точно до пълен ъгъл на наклон.
5-СЛОЙНА СМЕС
Разработена ексклузивно от инженерите на MotoGP на Bridgestone, тази уникална технология за 5-слойна смес за задни гуми има 3 различни смеси. Сместа е твърда в центъра на протектора за допълнителна стабилност, линейно управление и голям пробег. Средно съединение на раменете ви осигурява максимална тракция при полунаклон за ранно ускорение при излизане от завои. А със супер лепкавия ръб можете да влизате в дълбоки наклонени ъгли с пълна увереност. Изключителна технология за изключително возене!
SILICA RICH EX ЗА ПРЕДНАТА ГУМА
ПО-УВЕРЕНО СЦЕПЛЕНИЕ НА ПРЕДНАТА ГУМА
Ефективността при мокри условия е подобрена чрез значително увеличаване на количеството силициев диоксид в сравнение с конвенционалния SILICA RICH.
RC ПОЛИМЕР
ПО-УВЕРЕН КОНТАКТ С ПЪТЯ
RC ПОЛИМЕР технологията оптимизира разпределението на силициев диоксид в каучуковата смес и подобрява гъвкавостта на протектора, позволявайки по-добър контакт с пътната настилка както при горещи, така и при студени условия. Намаляването на молекулярното триене също подобрява съпротивлението при търкаляне, като по този начин увеличава икономията на гориво
ПО-СИЛНО СЦЕПЛЕНИЕ, ПО-ГОЛЯМ ПРОБЕГ
NanoPro-Tech&trade на Bridgestone; технологията оптимизира работата на гумата на молекулярно ниво. Това помага за намаляване на триенето, топлината и деформацията на протектора по време на въртене на гумата, което води до по-добро сцепление на протектора и по-дълъг живот на износване.
Шарка с 3D краища на каналите, оптимизирано оформление на каналите и рамене, проектирани за стабилност и управление с постоянно високо сцепление.
Задна гума: по-големият профил на короната заедно с оптимизираната конструкция на колана и позиционирането на каналите подобряват усещането в задната част и увеличават стабилността в завой.
Напредъкът в разработването на смеси на молекулярно ниво подобрява адхезията и сцеплението за по-бързо завиване и по-голяма увереност.
3-слойна смес (отпред) и 5-слойна смес (отзад) плюс филъри с висока твърдост осигуряват оптимално затихване и стабилност.
Предна гума: по-малкият профил на короната осигурява по-дълго контактно петно и по-добро разпределение на налягането за подобрено управление и прецизност. Задна гума: по-големият профил на короната заедно с оптимизирана конструкция на колана и позициониране на канала подобрява усещането в задната част и увеличава стабилността в завой.
Battlax S21 е първата гума, която се възползва от новото съоръжение за тестване на закрито „ULTIMATEYE“ на Bridgestone, което анализира поведението на гумата в точката на контакт.