Комбинацията от по-твърда централна смес и по-мека смес за рамото създава правилната комбинация за стабилност и усещане за сцепление без компромис с feedback.
ЕДНОСПИРАЛЕН КОЛАН
РАБОТИ ПО-ХЛАДНО, ПОВЕЧЕ СТАБИЛНОСТ
Леки и издръжливи корди, увити около обиколката на гумата, за да осигурят гладко усещане за сцепление. Това допринася за висока производителност с намаляване на теглото, подобряване на сцеплението, стабилност при въртене, производителност при висока скорост и ефект на затихване.
V-MS-КОЛАН
3-СЛОЙНА СМЕС
Усъвършенстваната технология на Bridgestone за 3-слойна смес за вашата предна гума. Двойната смес е твърда в центъра на протектора, за да ви осигури стабилност при силно спиране, линейно управление и голям пробег. На раменете сместа е мека и лепкава за максимално сцепление в завои ... точно до пълен ъгъл на наклон.
СУПЕР КОРДА В КОНСТРУКЦИЯТА С ВИСОКА ЯКОСТ (HTSPC)
ПО-ДОБРО ЦЯЛОСТНО УПРАВЛЕНИЕ
Материалът на стоманената корда е направен от индивидуално изолирани с каучук вътрешни нишки с висока топлопроводимост, за да се подобри преносът на топлина и да се намали рискът от скъсване. Характеристиките насърчават стабилност при висока скорост, сцепление, абсорбция и издръжливост.
ВЪНШНА И ВЪТРЕШНА СМЕС В КОНСТРУКЦИАЯТА НА ГУМАТА
Произхождаща от разработката на Bridgestone за MotoGP, меката външна смес (Cap) ви осигурява високо ниво на сцепление. Междувременно вътрешната (базова) смес е по-твърда, осигурявайки оптимална твърдост на гумата. Но дори когато протекторът се износва, по-твърдата базова смес не е изложена на пътя - така че няма да имате моменти със загуба на сцепление!
Комбинацията от по-твърда централна смес и по-мека смес за рамото създава правилната комбинация за стабилност и усещане за сцепление без компромис с feedback.
Възприемане на нов молекулярен подход на фини въглеродни частици, подобряващи захапката
RS11 е разработена с материал, култивиран в най-високите състезателни класове, и е първата ориентирана към пътя гума, която възприема иновативната коланна конструкция на Bridgestone. Този V-MS-колан оптимизира разпределението на твърдостта на протектора
Дизайнът на шарката на RS11 е пряко извлечен от най-новата състезателна гума с канали на Bridgestone. Адаптиран и оптимизиран за максимизиране на поведението на контактното петно.