Сместа в центъра, с високо съдържание на силициев диоксид осигурява високи нива на сцепление при ниски температури.
ВМЪКНАТА СУПЕР КОРДА С ВИСОКА ЯКОСТ (HTSPC)
ПО-ДОБРО ЦЯЛОСТНО УПРАВЛЕНИЕ
Материалът на стоманената корда е направен от индивидуално изолирани с каучук вътрешни нишки с висока топлопроводимост, за да се подобри преносът на топлина и да се намали рискът от скъсване. Характеристиките насърчават стабилност при висока скорост, сцепление, абсорбция и издръжливост.
ЕДНОСПИРАЛЕН КОЛАН
РАБОТИ ПО-ХЛАДНО, ПОВЕЧЕ СТАБИЛНОСТ
Леки и издръжливи корди, увити около обиколката на гумата, за да осигурят гладко усещане за сцепление. Това допринася за висока производителност с намаляване на теглото, подобряване на сцеплението, стабилност при въртене, производителност при висока скорост и ефект на затихване.
SILICA RICH EX ЗА ПРЕДНАТА ГУМА
ПО-УВЕРЕНО СЦЕПЛЕНИЕ НА ПРЕДНАТА ГУМА
Ефективността при мокри условия е подобрена чрез значително увеличаване на количеството силициев диоксид в сравнение с конвенционалния SILICA RICH.
RC ПОЛИМЕР
ПО-УВЕРЕН КОНТАКТ С ПЪТЯ
RC ПОЛИМЕР технологията оптимизира разпределението на силициев диоксид в каучуковата смес и подобрява гъвкавостта на протектора, позволявайки по-добър контакт с пътната настилка както при горещи, така и при студени условия. Намаляването на молекулярното триене също подобрява съпротивлението при търкаляне, като по този начин увеличава икономията на гориво
ПО-СИЛНО СЦЕПЛЕНИЕ, ПО-ГОЛЯМ ПРОБЕГ
NanoPro-Tech&trade на Bridgestone; технологията оптимизира работата на гумата на молекулярно ниво. Това помага за намаляване на триенето, топлината и деформацията на протектора по време на въртене на гумата, което води до по-добро сцепление на протектора и по-дълъг живот на износване.
3-СЛОЙНА СМЕС
Усъвършенстваната технология на Bridgestone за 3-слойна смес за вашата предна гума. Двойната смес е твърда в центъра на протектора, за да ви осигури стабилност при силно спиране, линейно управление и голям пробег. На раменете сместа е мека и лепкава за максимално сцепление в завои ... точно до пълен ъгъл на наклон.
Сместа в центъра, с високо съдържание на силициев диоксид осигурява високи нива на сцепление при ниски температури.
Повишен Sea/Land коефициент за по-високо оттичане на водата.
Дизайните на шарката, подобни на Sport Touring, осигуряват невероятна тракция и стабилност по права линия при мокри условия.
MSB конструкция за максимална прецизност.
Оптимизиран ъгъл на канала за оптимална деформация.
Без ущърб на живота на износване.