Нов дизайн на шарката с асиметрична блокова шарка за задната гума води до подобрена тракция - заедно с по-ниско съотношение на блокове - увеличен работен диапазон.
Нов дизайн на шарката с асиметрична блокова шарка за задната гума води до подобрена тракция - заедно с по-ниско съотношение на блокове - увеличен работен диапазон.
Разработена в тясно сътрудничество с професионални състезатели в международния кръг.
След редизайна на Бункер жлеб, успяхме да увеличим контактното докосване, да подобрим усещането за захапване и да увеличим сцеплението и тракцията. Новият bunker groove също намалява твърдостта на протектора за оптимална стабилност.
Добавянето на охлаждащи ребра създава въздушен поток през страничните издатини. Поради това X31 се възползва от подобрен охлаждащ ефект на повърхността на гумата, по-малко разграждане на гумата и постоянна работа през целия живот на гумата.