Червеното е препоръчително, а синьото е по избор
Червеното е препоръчително, а синьото е по избор
ОХЛАЖДАЩО РЕБРО
Контрол на температурата на каркаса.
ПЛОСЪК ПО-ШИРОК ПОЯС
Преодолейте създаването на неравномерно износване чрез допълнително намаляване на натоварването и напрежението в краищата на пояса.
ДИЗАЙН НА ЕНЕРГОСПЕСТЯВАЩ ПРОТЕКТОР
Намалява енергията на износване. По-добър контрол на движенията на блока.
NANOPRO-TECH™
Намалява загубата на енергия в горната смес по време на въртене.
ТЪНЪК БОРД
Намален обем на пълнежа на бордовете и тегло на гумата (~1,5 Kg), без да се компрометира издръжливостта на гумата.
Държи деформацията на протектора под контрол, като подобрява живота на гумата и равномерното й износване
Нова cap compound с високо съдържание на силициев двуокис с технология на тандемно смесване
намалява съпротивлението при търкаляне, като същевременно подобрява живота на гумата
Освен здравата основа, охлаждащото ребро намалява температурата на движение на гумата в зоната на борда: около 3-5°C за по-висока издръжливост и възможност за регенериране
1 Според вътрешни оценки и полеви тестове, проведени от Техническия център на Bridgestone, сравняващи Bridgestone Ecopia Steer ENLITEN – Ecopia Drive ENLITEN срещу Bridgestone Ecopia H-Steer 002 – Ecopia H-Drive 002 в размер 315/70 R22.5. Резултатите от пробега са получени при чисто приложение на дълги разстояния с камиони, движещи се по-голямата част по магистралите и действителният резултат може да е различен на база работните условия на автопарка/камиона.
2 TÜV SÜD сертификат за производителност, получен за Ecopia ENLITEN. Прилага се индивидуално за Ecopia Steer ENLITEN и Ecopia Drive ENLITEN.
* TÜV SÜD сертификат за производителност, получен за Ecopia ENLITEN. Прилага се индивидуално за Ecopia Steer ENLITEN и Ecopia Drive ENLITEN.